精選文章

《濕疹11問》

1. 問:濕疹、異位性皮炎、奶癬、頭泥、濕瘡、四彎風、接觸性皮炎、主婦手,這些是否同一個病? 答:濕疹是一組皮膚疾病的統稱,有以下六個特性,病因複雜、多形皮損、瘙癢、對稱發作、滲出傾向、反覆發作。有時病因為明,可暫時診斷為濕疹,如果手部濕疹確定為接觸性皮炎,就可以更準確診斷。...

2020年5月6日 星期三

《喪禮醫生》


《喪禮醫生》
面前這位師奶披唇有一點點鄉音,邊說邊哭,說自己就快癡線,然後說:「我撚我真係要睇喪禮醫生!」
柴醫驚訝道:「喪……禮醫生?」
師奶:「係啊,我覺得我喪禮有問題。」
一回神,原來師奶不是想幫自己搞喪禮,而是覺得自己「心理」有問題。
柴醫:你可以嘗試一下針灸,可改善抑鬱症狀,多數人3-4次就會見到效果,睡眠質量改善。
師奶披唇:痛唔痛?我怕痛。可唔可以擦d 麻膏再針?
柴醫:中醫診所不可以管有西藥ga !
師奶披唇:美容院都有用。
柴醫:中醫診所唔可以用。
師奶披唇:咁我叫我睇開果個西醫幫我針。
柴醫:西醫識針灸?
師奶披唇:係啊,他剛考了中醫牌。
柴醫:……我諗我要睇喪禮醫生。😔😔😔

沒有留言:

張貼留言